پیکره زیر پا

این اثر هنرمند هم مثل دیگر آثار او، پنجره‌ای است به پهنه بی‌پایان رویاها و کابوس‌ها، با فرم‌هایی بدوی که در هم تنیدگی را در این جهان ذهنی نشان می‌دهد.

618,000,000ریال

1 در انبار

به دست

علی رازقندی

توضیحات

تابلوی نقاشی علی رازقندی به ابعاد 60*90 سانتی‌متر که سال 2018 با مواد ترکیبی روی بوم خلق شده است.

این اثر هنرمند هم مثل دیگر آثار او، پنجره‌ای است به پهنه بی‌پایان رویاها و کابوس‌ها، با فرم‌هایی بدوی که در هم تنیدگی را در این جهان ذهنی نشان می‌دهد.

خواب، تجربه مشترک بشری است؛ جهانی ناشناخته از شکل‌ها و رویدادها که در پهنه‌ای بی‌زمان و بی‌مکان زاده می‌شوند و می‌میرند. در هم تنیدگی رویدادها و در هم تنیدگی زمان‌ها در خواب، بخش مهمی از همان تجربه ناشناخته است که پهنه‌های وسیع حسی را پیش روی ما قرار می‌دهد؛ از بازآفرینی تجربه‌های دیرپای حک شده بر ضمیر ناخودآگاه، تا بازنمایی وقایع روزمره؛ جهانی پر شکل، که از یک سو به آرامش اغواگر رویا می‌رسد، از سویی دیگر به عصبیت کابوس‌ها؛ کابوس‌هایی که در آن موجودات هراس‌انگیز پیکره آدمی را در زیر پاهایشان له می‌کنند.

این اثر هنری در زمره هنر آبستره قرار می‌گیرد؛ هنری که در آن، جهان در چارچوب ذهن هنرمند خلق شده و به تصویر درمی‌آید. هیچ کدام از اجزای هنر آبستره نمود این‌جهانی ندارند؛ آنها از دنیای ذهن هنرمند آمده‌اند؛ از جهان رویاها و کابوس‌ها.

این اثر علی رازقندی دریچه‌ای است که ما را به تماشای جهانی ذهنی مخاطب دعوت می‌کند؛ جهانی که در آن شکل‌ها و رویدادها در بی‌زمانی و بی‌مکانی زاده می‌شوند و می‌میرند.

تابلو نقاشی پهنه رویا و کابوس مناسب چه کسانی است؟

این تابلو نقاشی مناسب‌ آن‌هایی است که ذهن رویاپردازی دارند؛ آن‌ها دریایی در سرشان دارند که اغلب، آرام است اما گاه تلاطم‌هایی توفانی را تجربه می‌کند. این اثر همچنین می‌تواند مورد علاقه طرفداران هنر آبستره باشد.

دیگر آثار علی رازقندی در گالری هیچا

از علی رازقندی سه تابلو نقاشی دیگر هم در گالری هیچا وجود دارد که تماشای آن‌ها را هم به شما توصیه می‌کنیم. دیدن آن‌ها می‌تواند به شناخت شما از او و هنرش کمک کند. در ساحت آرامش، هجویه‌ای بر مینیاتور ، پهنه رویا و کابوس ، درهم تنیدگی ، تشویش، اعوجاج ، وایا، تناقض و دیومار دیگر آثار علی رازقندی هستند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیکره زیر پا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده