نمایشگاه عکس «فرا لحظه»

نام هنرمند: زهره منصوری

 

تمام عکس های نمایشگاه عکس قهرمانان در صورت فروش روی کاغذ فاین آرت برند «لاستر» کشور آلمان چاپ و درقاب های نفیس چوبی قرار داده می شود.

هر اثر قبل تحویل به دقت بسته بندی می شود تا از آسیب احتمالی حین انتقال و ارسال جلوگیری شود زیرا ایمنی آثار هنری همیشه یکی از اولویت های اصلی  گالری هیچا بوده است.

از هرعکس حاضر در نمایشگاه عکس قهرمانان تنها یک نمونه چاپ و فروخته خواهد شد. و اصالت هرعکس با امضای هنرمند عکاس روی عکس تأیید می گردد. ضمنا بازدیدکنندگان گرامی می توانند NFT آثار را نیز از طریق لینک نمایشگاه در متاورس خریداری کنند.

85,000,000ریال

دسته:
به دست

نمایشگاه عکس «فرا لحظه»

توضیحات

عکاسی به عنوان هنری گویا و پرکاربرد از یک سو ورسانه‌ای که بیشترین قرابت و همراهی را با زندگی روزمره مردم داراست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعامل و همراهی سازمان‌های اقتصادی و صنعتی یا بخش‌های خصوصی تجاری همیشه برآیندی ارزشمند را رقم‌زده است و می‌توان جشنواره عکس شهربازی قهرمانان را یک نمونه موفق در این زمینه دانست.

نمایشگاه عکس فرالحظه با حضور 19 هنرمند و 45 عکس برگزیده از جشنواره عکس قهرمانان در گالری هیچا برپا شده است. این جشنواره در تابستان سال گذشته توسط شهربازی قهرمانان مشهد برگزار شده بود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایشگاه عکس «فرا لحظه»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *