روایتی از جهان

هنر آبستره، یا هنر انتزاعی هنر خلق جهان است از دریچه ذهن هنرمند، شامل موتیف‌هایی که صرفا ردپایی از خود در اثر به جا گذاشته‌اند، همراه با در هم آمیختگی رنگ‌ها و فرم‌ها؛ روایتی از جهان آن‌گونه در ذهن هنرمند نقش بسته و بازخوانی می‌شود.

618,000,000ریال

1 در انبار

به دست

ندا عظیمی

توضیحات

تابلو نقاشی ندا عظیمی به ابعاد 100*100 سانتی‌متر که با متریال ترکیبی روی بوم اجرا شده است؛ در سال 2017؛ اثری در هنر آبستره.

هنر آبستره، یا هنر انتزاعی هنر خلق جهان است از دریچه ذهن هنرمند، شامل موتیف‌هایی که صرفا ردپایی از خود در اثر به جا گذاشته‌اند، همراه با در هم آمیختگی رنگ‌ها و فرم‌ها؛ روایتی از جهان آن‌گونه در ذهن هنرمند نقش بسته و بازخوانی می‌شود. در هنر آبستره جهان از نو خلق می‌شود؛ جهانی ذهنی که ویژگی‌هایش با ویژگی‌های جهان آشنا، همخوانی ندارد. هنرمند در قاب هنر آبستره جهانی را می‌سازد که مختص خود اوست؛ دنیایی شخصی با عناصری که از ذهن هنرمند بیرون تراویده‌اند؛ جهانی در تضاد با هنر فیگوراتیو؛ هرچند گاه موتیف‌هایی از هنر فیگوراتیو هم به بوم نقاشی آبستره راه می‌یابند؛ موتیف‌هایی که صرفا جزیی از خود را در اثر به جا گذاشته‌اند.

تابلو نقاشی روایتی از جهان مناسب چه کسانی است؟

این اثر هنری، مناسب آن‌هایی است که در جهان ذهن‌شان، به جای یک قرائت کلان، قرائت‌های متکثر جریان دارد. سلیقه این افراد، با نوجویی و تنوع‌طلبی همراه است. مدیران کارآمد، روانشناس‌ها، شخصیت‌های سیاسی و کوهنوردها جزو این افراد هستند.

دیگر تابلو نقاشی‌های ندا عظیمی در گالری هیچا

تابلو نقاشی روایتی از جهان، تنها اثر هنری ندا عظیمی در گالری هیچا است. ثار هنری شماری دیگر از نقاشان معاصر را می‌توانید در گالری هیچا ببینید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روایتی از جهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده