جهانی از خاطره‌های محو

پیکره‌هایی که جزیی از خود را در بوم نقاشی جا گذاشته‌اند؛ کنتراست طیف رنگ‌های سرخ و آبی و سیاه؛ اثری به جامانده از واقعه‌ای دور؛ جهانی از خاطره‌های محو.

به دست

راضیه وجدانی

توضیحات

تابلو نقاشی راضیه وجدانی که در ابعاد 120*150 سانتی‌متر با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده است؛ یک اثر آبستره؛ هنر خلق جهان از دریچه ذهن هنرمند؛ پیکره‌هایی که جزیی از خود را در بوم نقاشی جا گذاشته‌اند؛ کنتراست طیف رنگ‌های سرخ و آبی و سیاه؛ اثری به جامانده از واقعه‌ای دور؛ جهانی از خاطره‌های محو.

هنر آبسترهیا هنر انتزاعی، هنر خلق جهان است از دریچه ذهن هنرمند، شامل موتیف‌هایی که صرفا ردپایی از خود در اثر به جا گذاشته‌اند، همراه با در هم آمیختگی رنگ‌ها و فرم‌ها.

هنر آبستره نمایش جهانی است که ویژگی‌هایش با ویژگی‌های جهان آشنا، همخوانی ندارد. هنرمند در قاب هنر آبستره جهانی را می‌سازد که مختص خود اوست؛ دنیایی شخصی با عناصری که از ذهن هنرمند بیرون تراویده‌اند؛ جهانی در تضاد با هنر فیگوراتیو؛ هرچند گاه موتیف‌هایی از هنر فیگوراتیو هم به بوم نقاشی آبستره راه می‌یابند؛ موتیف‌هایی که صرفا جزیی از خود را در اثر به جا گذاشته‌اند؛ آبستره فیگوراتیو.

تابلو نقاشی جهانی از خاطره‌های محو مناسب چه کسانی است؟

خرید این اثر را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که ذهن‌هایی فعال دارند؛ به آن‌هایی که همچنان که در جهان آشنای فیزیکی زندگی می‌کنند، در جهان خودساخته ذهنی هم نفس می‌کشند؛ نیز به آن‌هایی که می‌توانند جهان را دیگرگونه ببینند.

صاحب فعلی این اثر آقای محسن تقی پور هستند.

دیگر آثار راضیه وجدانی در گالری هیچا

از راضیه وجدانی، دو تابلونقاشی دیگر در گالری هیچا وجود دارد. زیستن در جهان ذهنی و جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها، عنوان دو اثر دیگر راضیه وجدانی است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهانی از خاطره‌های محو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده