سومین اثرهنری در نمایشگاه آنلاین «فرا لحظه» اثر محمدمهدی مهدیان از طریق وبسایت هیچا فروخته شد. پیش از این دو اثر برگزیده این نمایشگاه آنلاین نیز به فروش رسیده بود.

لازم به ذکر است که تمام آثار موجود در نمایشگاه «فرا لحظه» به صورت NFT بوده و علاقه‌مندان می‌توانند NFT آثار را نیز از طریق سایت foundaition خریداری کنند.این اتفاق نشان‌دهنده‌ی تمایل روزافزون مردم به خرید آنلاین آثار هنری است.

نمایشگاه‌های آنلاین فرصتی را برای هنرمندان فراهم می‌کنند تا آثار خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنند و خریداران نیز می‌توانند به راحتی و از هر مکانی، آثار هنری را خریداری کنند.اینترنت به هنرمندان این امکان را می‌دهد که آثار خود را به خریداران بالقوه در سراسر جهان بفروشند، نه فقط در محدوده جغرافیایی محلی خود. این امر می‌تواند به طور قابل توجهی تعداد مشتریان بالقوه را افزایش دهد و فرصت‌های جدیدی را برای فروش ایجاد کند.فروش آنلاین آثار هنری می‌تواند به طور قابل توجهی هزینه‌های مرتبط با فروش سنتی را کاهش دهد. به عنوان مثال، هنرمندان مجبور نیستند هزینه‌های گالری، حمل و نقل یا سایر هزینه‌های مرتبط با نمایشگاه‌های حضوری را بپردازند.

اثر محمدمهدی مهدیان