Food Forever یا غذا برای همیشه مجموعه‌ای از اینستالیشن‌های هنری معاصر در مقیاس بزرگ و با استفاده از بستر هنری جهت برجسته کردن جنبه‌ای متفاوت از مصرف یا تولید غذا برای انسان مدرن است.

هنرمند دانمارکی توماس دامبو اثر غذا برای همیشه را در پارک کیو انگلستان به اجرا در آورده است. ترول‌هایی که با استفاده از الوارهای بازیافتی و دورریختنی ساخته شده‌اند، با استفاده از چهره‌های اساطیر داستانی در مورد ارتباط بشریت با جهان طبیعی بیان می کنند. این مجسمه‌ها که بسیار بزرگ‌تر از حد معمول هستند در میراث جهانی یونسکو باغ‌های کیو جان می‌گیرند و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که با موضوعاتی نظیر پایداری و محیط‌زیست در هنگام کشف غذا، درگیر شوند.

تیراندازی در گرسنگی توسط هنرمند غنائی سرژ آتوکوی کلوتی نیز نام اثر دیگری است که شامل یک کاسه خاکی بزرگ و یک کاسه سفالی آسانکا است، (یک متریال سنتی که در تهیه غذا در غنا استفاده می شود). این رویداد هنری با پخش آهنگ‌های سنتی فستیوال هوموو غنا توجه عموم را به تأثیر مخرب تغییرات آب و هوایی بر امنیت غذایی و هم بر امنیت آب و در نتیجه بر تمام حیات روی زمین جلب می‌کند.

گالری هنر گیاه شناسی شرلی شروود میزبان هنرمند استرالیایی پیپ و پاپ (Pip & Pop)خواهد بود و نمایشگاه پر جنب و جوشی را ارائه می دهد که بر ایده های ناامنی غذایی و غذاهای آینده تمرکز دارد.

در سراسر این برنامه، بازدیدکنندگان اطلاعات بیشتری در مورد کار های علمی مرکز پارک کیو در رابطه با غذای پایدار در آینده و برای نسل‌های آینده کسب می کنند. همانطور که گزارش اخیر مرکز علمی کیو در مورد گیاهان و قارچ‌های جهان نشان می‌دهد، تخمین زده می‌شود که از هر 5 گیاه در سراسر جهان 2 گیاه در معرض انقراض باشند و در حال حاضر انسان ها بیش از حد به چند گونه برای غذا وابسته هستند که جمعیت جهان را در برابر سوء تغذیه آسیب‌پذیر کرده است. تغییرات آب و هوایی بیش از 7000 گونه شناخته شده از گیاهان خوراکی که می‌توانیم آن‌ها را بخوریم، و تنوع محصول کلیدی برای تغذیه جمعیت رو به رشد جهان را در معرض خطر قرار داده است. تحقیقات دانشمندان و پارتنرهای علمی مرکز کیو در سرتاسر جهان، غذاهای گیاهی آینده از جمله آکوب (akkoub)، دانه موراما و یک گونه قهوه خوشمزه که قابلیت رشد در دماهای بالاتر را دارد (Coffea stenophylla) و در طبیعت در سال 2018 دوباره کشف شد، را برجسته کرده است.

با یادگیری در مورد فواید گیاهان و قارچ ها بر سلامتی، اهمیت حفاظت از اکوسیستم جهانی و نیاز به استفاده بیشتر از محصولات مقاوم در برابر آب و هوا و پایدار، بازدیدکنندگان این قدرت را پیدا می کنند تا تغییرات مثبتی در زندگی روزمره خود در پاسخ به از دست دادن تنوع زیستی و کاهش تأثیر مخرب تغییرات آب و هوایی ایجاد کنند.

ویک‌هورست، باغ گیاه‌شناسی بکر کیو در منطقه ساسکس، میزبان برنامه خود به نام Nourish نیز خواهد بود. این برنامه دوازده هفته‌ای و نویدبخش مجموعه‌ای از تاسیسات هنری بزرگ در فضای باز باغ‌ها، رویدادهای شبانه پر جنب و جوش و کارگاه‌های تعاملی، دارد که بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند از طریق اینستالیشن‌های هنری خلاقانه، بیشتر درباره پروژه‌های تحقیقاتی علمی و جذاب کیو بدانند و از اوقات خود در طبیعت لذت ببرند.