سی و شش اثر نقاشی در سبک‌های مختلف هنری به مجموعه آثار گالری هیچا افزوده شد.
گالری هیچا، یکی از مشهورترین گالری‌های آنلاین هنری است که از افزوده‌شدن سی و شش اثر هنری جدید به مجموعه خود خبر داد. این آثار شامل سی و شش نقاشی در سبک‌های مختلف هنری است.
مدیر این گالری در گفت و گو با هنر مشهد گفت: اضافه شدن این آثار به مجموعه آثار هنری گالری هیچا، تنوع و غنای این گنجینه را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.این مجموعه جدید شامل آثاری از هنرمندان جوان و پیشرو است که هر کدام به سبک و سیاق منحصربه‌فرد خود به دنیای هنر می‌پردازند. این آثار در حالی به مجموعه هنری هیچا اضافه شده‌اند که پیش‌ازاین 168 اثر هنری اعم از آثار حجمی، نقاشی و نقاشی‌خط در این گنجینه وجود داشتند. از مجموع این 168 اثر هنری موجود، تعداد صد اثر برگزیده تابه‌حال در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کردند.
او در ادامه افزود:لازم به ذکر است که فعالیت گالری آنلاین هیچا محدود به خریدوفروش آثار هنری نیست؛ بلکه شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و برگزاری نمایشگاه آنلاین در بستر سایت و متاورس نیز از فعالیت‌های مهم این مجموعه است. برگزاری نمایشگاه هنری در متاورس می تواند فضایی منحصر به فرد در نمایش آثار هنری در اختیار هنرمندان و مخاطبان قرار دهد .در این فضا علاوه بر نمایش می توان خرید و فروش آثار هنری را نیز انجام داد.هنرمندان محترم می توانند برای همکاری و برگزاری نمایشگاه آنلاین، مشخصات خود و آثارشان را از طریق سایت hichaa.com برای ما ارسال کنند.
گالری هیچا یک گالری هنری آنلاین است که به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده و دارای مجوز رسمی گالری هنری آنلاین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.