نمایشگاه عکس «فرا لحظه»

نام هنرمند: مهدی وقاری 

 

تمام عکس های نمایشگاه عکس قهرمانان در صورت فروش روی کاغذ فاین آرت برند «لاستر» کشور آلمان چاپ و درقاب های نفیس چوبی قرار داده می شود.

هر اثر قبل تحویل به دقت بسته بندی می شود تا از آسیب احتمالی حین انتقال و ارسال جلوگیری شود زیرا ایمنی آثار هنری همیشه یکی از اولویت های اصلی  گالری هیچا بوده است.

از هرعکس حاضر در نمایشگاه عکس قهرمانان تنها یک نمونه چاپ و فروخته خواهد شد. و اصالت هرعکس با امضای هنرمند عکاس روی عکس تأیید می گردد. ضمنا بازدیدکنندگان گرامی می توانند NFT آثار را نیز از طریق لینک نمایشگاه در متاورس خریداری کنند.

85,000,000ریال

فروخته شد

دسته:
به دست

نمایشگاه عکس «فرا لحظه»

توضیحات

عکاسی به عنوان هنری گویا و پرکاربرد از یک سو ورسانه‌ای که بیشترین قرابت و همراهی را با زندگی روزمره مردم داراست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعامل و همراهی سازمان‌های اقتصادی و صنعتی یا بخش‌های خصوصی تجاری همیشه برآیندی ارزشمند را رقم‌زده است و می‌توان جشنواره عکس شهربازی قهرمانان را یک نمونه موفق در این زمینه دانست.

نمایشگاه عکس فرالحظه با حضور 19 هنرمند و 45 عکس برگزیده از جشنواره عکس قهرمانان در گالری هیچا برپا شده است. این جشنواره در تابستان سال گذشته توسط شهربازی قهرمانان مشهد برگزار شده بود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایشگاه عکس «فرا لحظه»”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *