جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها

یک اثر آبستره؛ هنر خلق جهان از دریچه ذهن هنرمند؛ پیکره‌هایی که جزیی از خود را در بوم نقاشی جا گذاشته‌اند؛ کنتراست طیف رنگ‌های سرخ و فیروزه‌ای؛ با جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها.

دسته:
به دست

راضیه وجدانی

توضیحات

اثر نقاشی راضیه وجدانی که در ابعاد 150*207 سانتی‌متر با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده است؛ یک اثر آبستره؛ هنر خلق جهان از دریچه ذهن هنرمند؛ پیکره‌هایی که جزیی از خود را در بوم نقاشی جا گذاشته‌اند؛ کنتراست طیف رنگ‌های سرخ و فیروزه‌ای؛ با جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها.

هنر آبستره، یا هنر انتزاعی هنر خلق جهان است از دریچه ذهن هنرمند، شامل موتیف‌هایی که صرفا ردپایی از خود در اثر به جا گذاشته‌اند، همراه با درهم آمیختگی رنگ‌ها و فرم‌ها. در هنر آبستره جهان از نو خلق می‌شود؛ جهانی ذهنی که ویژگی‌هایش با ویژگی‌های جهان آشنا، همخوانی ندارد. هنرمند در قاب هنر آبستره جهانی را می‌سازد که مختص خود اوست؛ دنیایی شخصی با عناصری که از ذهن هنرمند بیرون تراویده‌اند؛ جهانی در تضاد با هنر فیگوراتیو؛ در هنر فیگوراتیو هنرمند می‌کوشد تا جهانی را که پیش رو دارد، عینا بازسازی کند. در هنر آبستره اما واقعیتی وجود ندارد تا نمود آن، در قاب بوم بنشیند. هرچند گاه موتیف‌هایی از هنر فیگوراتیو هم به بوم نقاشی آبستره راه می‌یابند؛ موتیف‌هایی که صرفا جزیی از خود را در اثر به جا گذاشته‌اند؛ آبستره فیگوراتیو.

تابلو نقاشی جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها مناسب چه کسانی است؟

خرید این اثر را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که ذهن‌هایی تأویل‌گرا دارند؛ ذهن‌هایی تأویل‌گرا از پدیده‌ها تفسیرهای متفاوتی دارند؛ نیز به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که همچنان که در جهان آشنای فیزیکی زندگی می‌کنند، در جهان ذهن‌شان هم زیست دارند و در هوای متفاوت آن نفس می‌کشند.

صاحب فعلی این اثر خانم زهرا قربانی هستند.

دیگر آثار راضیه وجدانی در گالری هیچا

از راضیه وجدانی دو تابلو نقاشی دیگر در گالری هیچا وجود دارد. زیستن در جهان ذهنی و جهانی محو از خاطره‌ها عنوان این دو اثر هنری است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهانی محو در پس‌زمینه طرح‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده